onsdag 18 februari 2009

With a little help from my friend.

Igår hade jag lite dåligt med idéer till bloggen. Jag pratade med Johannes om min bloggtorka. Han hade en idé till ett inlägg på bloggen (som han för övrigt inte läser, "Jag behöver inte ditt skitsnack i textform också"). Han tyckte jag kunde skriva något om tjejer som är olika snygga ur olika vinklar. Jag förstod inte riktigt och ville ha exempel.

Johannes - Elaine i Seinfeld! Hon är ju snygg ibland och ibland inte?

Jag - Nej, hon ser bättre ut i de senare säsongerna än de tidiga?

Johannes - Ja... är inte det sjukt?

Jag - Hon sminkar sig mer och har en annan frisyr. Det är väl därför?

Johannes - Men ändå...

Jag - Så du menar att jag ska skriva ett blogginlägg om att tjejer ser olika ut beroende på hur dom sminkar sig och vilken frisyr dom har?

Johannes - Eh... Ja?

Jag - Är det ett bra blogginlägg?

Johannes - .......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hela inlägget känns lite kopierat från en Rocky-strip ;)