torsdag 12 februari 2009

Spelets Regler.



Jag har i över ett halvår varit på jakt efter en "varg t-shirt". Ni vet en sån där white trash t-shirt med någon typ av tecknad varg på. Gärna flera bilder som liksom går in i varandra. Finns ofta på marknader.

I entrén till Kleerup igår får jag ett samtal från Toronto, det är min bror. Han har hittat en Varg Jeansskjorta! Jag skriker KÖP! KÖP! KÖP!

Han köper.

Får ett SMS av honom efter en stund.

"Expeditens reaktion: "That's a nice shirt, the don't do them anymore"


Min bror påpekade:
Nej, marknadsekonomin fungerar väl i kanada också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan tipsa om Mölnlycke Torgmarknad varje torsdag kl 10-15. Dom förser hela sverige med sådana varg-tshirts. Ryktet säger ju också att det var från en varg-tshirt hamstern fick idén till sin tatuering ;)

Erik sa...

Hahaha! Ska kolla detta nästa gång jag är i gbg trakterna.

Var det inte alla torghandlarna som fick idéer till t-shirts från Hamsterns tatuering?

Anonym sa...

Hönan eller ägget, Hamstern eller mölnlycke torgmarknad. Den ena kan inte existera utan den andra ;)

Anonym sa...

Jag är också på jakt efter en sådan. Var hittar man dessa fantastiska skapelser?