fredag 9 oktober 2009

I'm not going down alone!

Jag gick precis ner till Subway och köpte en macka. Sträckan mellan lägenheten och Subway är ca 60m. När jag nu är tillbaka i lägenheten och äter min Spicy Italian så kan jag inte låta bli att fantisera om hur många människor jag skickade rakt ner i sjuksängen under min korta promenad.

Det är en kittlande tanke att jag skulle kunna skapa panik inne på Subway bara genom att låtsas prata i telefon och nämna något om att jag har svinis. Människor skulle fly i panik.

Jag ska ägna eftermiddagen åt att tänka ut hur jag ska kunna utnyttja mitt nyfunna terrorvälde maximalt.

1 kommentar:

Karin sa...

sen nar du ar friskt och orkar ge dej pa att aka tunnelbana/buss etc sa ar det bara att fortsatta snorvla sa har du garanterad sittplats/personal space i all evighet!

ps. visst ja: hoppas du blir friskt fort...